Gramatyka, muzyka… i chillout

Dzisiejszy dzień rozpoczął się od zajęć poświęconych nauczaniu gramatyki w sposób angażujący i przystępny dla uczniów. Poznaliśmy różnorodne techniki i aktywności, które pomagają odejść od schematycznych ćwiczeń i wprowadzić elementy zabawy oraz interakcji, tak aby gramatyka stała się dla uczniów ciekawa i zrozumiała.

W kolejnym bloku zajęć skupiliśmy się na wykorzystaniu piosenek i dźwięków w nauczaniu języka angielskiego. Dowiedzieliśmy się, jak muzyka może wspierać rozwój słownictwa, wymowy i umiejętności słuchania, a także jak skutecznie motywować uczniów poprzez rytm, rym i emocje zawarte w utworach. Przećwiczyliśmy konkretne pomysły na zajęcia z wykorzystaniem popularnych piosenek, gier dźwiękowych oraz ćwiczeń opartych na nagraniach.

Po intensywnym dniu nauki spędziłem popołudnie w Pembroke, relaksując się nad basenem. To spokojna, bardziej lokalna część Malty, idealna do odpoczynku w promieniach słońca i złapania chwili oddechu. Czas spędzony w Pembroke pozwolił na chwilę regeneracji i wyciszenia po pełnym inspiracji dniu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze dni na Malcie

Kilka słów o szkole

To nie są wakacje